SR EN ISO 9001:2015
Sisteme de management al calităţii. Cerinţe
Acest standard specifică cerinţele pentru un sistem de management al calităţii atunci când o organizaţie: a) are nevoie să demonstreze capabilitatea sa de a furniza consecvent produse şi servicii care satisfac cerinţele clientului şi cerinţele legale şi reglementate aplicabile şi b) urmăreşte să crească satisfacţia clientului prin aplicarea eficace a sistemului, inclusiv a proceselor pentru îmbunătăţirea sistemului şi asigurarea conformităţii cu cerinţele clientului şi cu cerinţele legale şi reglementate aplicabile. Toate cerinţele acestui standard sunt generice şi sunt destinate a fi aplicabile oricărei organizaţii, indiferent de tipul sau mărimea sa, ori de produsele şi serviciile pe care le furnizează.
Status :
In vigoare
Data aprobării : 30.09.2015
Număr de pagini : 40
ICS : 03.100.70 Sisteme de management,03.120.10 Managementul calitatii si asigurarea calitatii
Comitet tehnic : 56 - Sisteme de management şi control statistic
- Inlocuieste SR EN ISO 9001:2008/AC:2009
- Inlocuieste SR EN ISO 9001:2008
- Indicat la referinte SR EN ISO 9000:2015
- Modificat de SR EN ISO 9001:2015/A1:2024